jag va helt säker :P

nej, men nu blev jag ju paff! Jag stod inne i köket, väntade på att 2½ män skulle sluta för att Top Model skulle börja, så jag satt in poppcornen. Och kollade sen på klockan, då är klockan bara 7 :O Jag va helt säker på att klockan va 8 :P
sjuuukt! Som man brukar säga, dagvild men jag är snarare timvild ;P tss!

Så nu sitter jag här och skriver bort minuterna så klockan bli 8 fortare;P
Jag har iallafall sagt till mig själv att jag ska börja ta tag i bloggen lite mer nu, så ni läsare får nåt att läsa.
Sen så ska jag göra om min blogg tänkte jag, men jag fattar ju ingenting! SÅ jag behöver hjälp !! =)

Nu ska jag kika runt lite på andra grejer.

byeebyee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0