Criminal Minds

Har precis kollat klart på Criminal Minds, alltså jag tycker de är så jälva bra!
Synd bara att det går 1 gång i veckan bara, fast då har man ju nåt att längta tills nästa torsdag :)
Jag skulle lätt kunna jobba med det dom gör, så himla häftigt jobb!
Nog pratat om det. haha, ja JAG vet att jag är en serie nörd, men jag ÄLSKAR serier ;)

Idag har skolan vart som vanligt, fast jävligt segt måste jag säga. Både jag och Lisa höll på att somna på första lektionen som höll på i ca 3 timmar. Fast de kanske inte är så konstigt, för  vi hade massage! :P (varje torsdag)
Underbart skönt att börja med en massage så där på morgonen, fast man blir helt slut och skittrött. men men.
Efter skolan så drog jag hemåt, lagade mat eftersom mamma jobba. Det blev köttfärssås och SNABBMAKARONER!
Jag älskar snabbmakaroner, skitagott :) Är så himla trött på spagetti, tycker inte ens om det längre. (Bara ibland)

I helgen vet jag inte vad som händer riktigt, det kanske blir så att jag åker och kollar på Jonas match i morgon. (roligt)
Sen kanske det blir Björn Rosenström på Lördag. Han kommer till bowlingkrogen i Rättvik. Han kommer även till S2 i borlänge i morgon. (fredag) Ser nästan fram i mot att åka dit, till rättvik. Eftersom jag har vart såndär under en tid att jag bara lyssnade på hans låtar :O Fast jag lovar er, den tiden är nu förbi ;P Tack och lov!! :)

Nu ska jag gå vidare till sängs!
J <3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0