Åter snö.

JAHA? nu snöar det igen. FAN också, jag vill verkligen inte ha mer snö nu. Jag hade verkligen ställt in mig på att det skulle gå mot varmare tider. Men ICKE!

Idag så va jag och Lisa på vår första lektion "matlagning"  det var ju faktist roligt. OCH god creps fick vi göra idag.
Alltså pannkakor,sen med hemma gjord vaniljglass och vår egna "fruktsylt" som min bestod av banan,hallon passionsfrukt och basilikakrydda :) Superduper gott. Man skulle sen ta och lägga lite sylt på själva crepsen och sen rullade man ihop den, och åt med vanlijglassen!
MUMS :)

Mamma och jag kom precis hem från gagnef, vi handlade och hälsade på kusinvitamin.
Agnes är så söööt :P

Nu så ska jag ta mig en HET dusch ;) sen PoPPa lite popcorn och sätta mig vid tv med morsan. Sen åker jag till jonas lite senare, eftersom han är på träning just nu.

Ha det!
/ S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0