2009

OJ.

jaa det va rätt länge sen jag skrev nu :) Men jag har faktist knappt varit vid datorn någonting, på lovet.
Och det var vart hur skönt som helst, det enda jag har gjort är väl teoriprovsövningsgrejs ;P

Annars har jag haft fullt upp med att handla julklapparna,julafton,juldagen,jobb, nyårsafton, vart med jonas, varit med mina underbara tjejer :) och massa mer skoj!

Och nu tar jag mig 5 minuter för att skriva lite här. Ska ta tag i bloggen, men inte just nu.
Ska ta tag i körkortet först. NU börjar det närma sig med stormsteg. Men jag tänker inte berätta när jag skriver/kör upp.
Utan det visar väl sig här eller om ni ser mig med bilen.LÄNGTAR!

nu ska jag fortsätta att plugga på lite. sen gå ner till morfar o mormor vi ska se: Rabalder i Ramlösa med Eva Rydberg ;)
Finns fan ingen roligare skååådis!

Ha så bra ! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0