Gårdagen.

Det blev ju en lyckad kväll i går. Vi va ju ett tag hos Zandra..
Jag och sarah blev hämtade av Jocke och Zandra. Så fixade vi oss där inför kvällen.
Lisa va ju på melodifestivalen, så hon kom efter det. Sen kom Jennifer och Johanna :)

Vi åkte sen till Lucky.. MEEEEEN!! Det var skitlite folk. Så det va inte så roligt. Men men, det blir utgång nästa helg också.
Då ska vi fira sarah på riktigt :) Med mat på borren sen lucky efter det.

Nu idag har det snöat massa mer. Attans! 
Mamma och jag har vart ner till morfar & mormor en sväng. Gick till morbror också, han håller på att göra om i huset.
Och det blir ju skitabra!

Nu ska mamma och jag åka och handla lite, sen blire en sväng till kusin och Agnes :)
lägger upp lite bilder sen igår också har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

De snöar en hel del här nere åxå nu :/

2009-02-22 @ 14:06:46
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Cristin

svar: Nu har jag lagt till dig också! :D

2009-02-22 @ 15:38:40
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0