Donken ;)

Det blev en trip till donken endå trots allt :) OCH gott vare..
Det va jag,tilda,lisa,lina och sarah som åkte dit. Ingen va speciellt hungrig ,fast endå sugen på nåt.
Blev chicken nuggets för min del... bara..sen efter 1 timme så blev det tee för min och Lisas del.
Vi blev kvar där i 2 timmar,haha. Sarah vela sitta där ett tag. OCH det blev det ju också.
Sen börja lina bli trött och tilda fick ont i huvet. Då åkte vi hemmåt.
Nu sitter jag här :)

ska precis lägga mig.imorgon blire en trip te borlänge igen för mig,lina,tilda och lisa.

Goood natt !

Kommentarer
Postat av: Madde

Så de blir Borlänge endå? Fast du inte skulle å hade råd??

2009-02-27 @ 03:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0