Tisdag morgon.

Sitter med en kopp te i mina kalla händer.
Kollar ut på våran julgran där alla fåglar sitter
och knaprar i sig frön.
Ser ut att vara kallare ute idag också,
kanske tillockmed lite snö på backen?

Låten med Kelly Clarkson- Already gone
går ett antal upprepande gånger.

Tussi har åkt iväg till Vetrinären imorse också.
Så vi får väl se framåt eftermiddagen va det kan
vara för fel på na.
Lediga idag ifrån skolan.
Men Lisa och jag ska iallafall åka upp te Leksand.
Till hannapanna, för vi lär jobba med projektarbetet.
Men är allmänt OFF idag, suck.

Dags att göra sig i ordning.
BYEE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de vore underbart om du blev tillsammans med Olle. Ni verkar passa varann!

2009-12-04 @ 12:33:22
Postat av: sofie

Haha,men jaha ja!?

2009-12-05 @ 00:48:06
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror verkligen de. Ni verkar ha det så bra. Och jag tror du mår bra av de ocks¨å?

2009-12-06 @ 12:16:20
Postat av: Sofie

Jo jag trvis väldigt bra i hans sällskap. :)

Men det blir ju ett hinder när folk lägger sig i hela tiden.

2009-12-06 @ 14:18:11
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ser det på dig. :) Jag vet inte så mycket om det där men igentligen är det inget hon kan göra åt eller så... Ni båda är ju singlar?! så whatever? Do what you want! 8-D

2009-12-07 @ 17:41:26
Postat av: sofie

" haha men tack, vem du nu än är? :) skönt att man har någon på sin sida iaf "

2009-12-07 @ 18:18:49
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0