Hemma i lägenheten! :)

Nuu är vi hemma i lägenheten.
Vi kom hit i morse vid ungefär klockan 10.
Sen så har vi sprungit på stan hela dagen!
och veeeet ni, jag har köpt mig jackan ;D
I loveeeeeee it! <3
Sen hittade jag ett par uursnygga skor som jag ska
ha ikväll när vi ska gå ut :)
Jennifer är inne i stan igen, och hämtar josephine..
Rebecca och johanna duschar, jag tog mig lite tid att
skriva några rader så ni vet hur det ligger till.
Vi ska iallafall när Jennifer och Josephine kommer tillbaka
beställa lite mat, sen ta en taxi in till stan och gå ut på
någon klubb. Som någon adam jobbar på!?

Kommer bli hur kul som helst, så nu ska jag börja fixa mig lite..


/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0