allt&inget

Vakna för inte så länge sen 1 timme sen, alltså halv 4!
Kom hem lite över 3 inatt.. Så jag fick verkligen min en sovmorgon.
Igår så va vi i Rättvik igen, jag,Johanna,Jennifer,Elin,natha,Emma och Britta!
Så vi var ett litet tjejgäng iallafall :)
De va trevligt, men det hade kunnat vart mycket roligare.
De va knappt nå folk alls om jag ska jämföra med torsdag.

I tisdags då hade jag SÖNDER min digitalkamera IGEN..
De är nog samma fel på den som sist, och då fick jag
mig en ny kamera! :O Men vet inte garantin kanske har
gått sönder också, så vi får väl se om det blir någon ny!

Idag blire mig en lugn dag, ska nog äta nåt snart sen ta mig en
springtur.. Vaa allt för länge sen!
Sen ska jag kika på tv/film med mamma.
Imorgon äre jobb igen som gäller, nu dom sista dagarna innan skolan
äre så jäääävla jobbiga tider.. Nästan bara pass som 7-18:30, eller 7-14:00
Men det är ju som sagt pengar som rullar in trots allt.

Åhh, jag vill shoppashoppashoppa.
Men snart äre löning igen, den 15 :)
Och då sticker dessutom djurabrudarna till Turkiet, vilket jag är AVIS på!
Fan, har knappt blivit någon semester för mig alls i sommar..
Men det blire bättring nästa år,  vi brudar ska till Visby på stockholmsveckan, stockholm,Gbg :)

Nu ska jag vara social med mamma,morfar&mormor dom har kommit hit med
tårta eftersom ja&mamma har namnsdag och Emelie fick jag nyss reda på ;)
Grattis te oss!

/.S

Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

Kom hit med tårta oxå då.. Agnes har oxå namnsdag :P

2009-08-02 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0