Alltid lika roligt med dessa rykten? ;)

Dags att sova strax, är faktist ganska så trött även
fast vi är lediga imorgon och ska inte åka in te simhallen
förens vid 12. Så ska jag nog lägga mig alles efter detta inlägg.
Jaa, Lisa och jag ska nog hänggga där imorgon.
Men lite gym,sol och bara softa runt! (Y)

Idag i skolgatan så satt jag med massa bruds under hela min håltimme..
Hade mobilen framme och en person brevid mig såg vem jag just då
fick sms utav.. Och hon frågade vem jag smsade med, men jag sa inget te na..
Men tydligen hade hon sett vilket fall, och sen säger hon att hon hört
rykten om att vi hållt på, eller håller på?? ÖÖH,okeey!?
Haha, alltså lite roligt äre ju med rykten...
Eftersom allt blir bara så förstorat hela tiden.(Leksand)
Och igentligen har ingen någon aning om något mer än bara jag,(han) om det hela! ;)
Såå shiiiiiit,



Nej ska sova nu, tänker njuta satan av en skööööön sovmorgon i mörro!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0