Regn!?

Regn, de är väl alltid lika trevligt att ha!? Haha, nej verkligen inte.
Men snön försvinner nog snabbare, så de är lite positivt iallafall :)
Fast Jonas är nog  kanske inte så glad eftersom han har Fotbollsmatch, haha!
Han va nog lite sugen på att sjukanmäla sig i morse. Men icke sa nicke.

Så eftersom de är skitväder ute idag, så blir det att bara vara inne och kolla på film!

Helgen va iallafall jätteskoj, utgång i lördags. Trodde verkligen inte det skulle va så mycket folk som 
det var, men det va riktigt roligt. Trevligt sällskap brudar ;D

Söndags, då blev de bakisdag vid fotbollsplanen som förra söndagen. 
Tobias spelade med insjön och sen Jonas efter Tobias match. Så 2 matchen kollade jag på igår, med nästan hela familjen nord. Och både lagen vann mot sina motspelande lag. SÅ de va väl bra då :)

hörs sen!  


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Håriga ben sade du? Ska vi jämföra? Haha! Jag ska klippa mig på onsdag, göra något åt detta pubiskrull som befinner sig på mitt huvud men som inte hör dit. ^^



Och tack! Haha. Ibland måste man vara porrig också. ;D

2009-04-13 @ 16:14:15
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Haha ja, det är sant! ^^



Åh, skönt! Jag är lite nervös inför klippningen, får se hur och VAD det blir. ;D

2009-04-13 @ 18:25:43
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0