Modell åt johanna!



Hej, nu är jag hemma! Eller har vart hemma sen halv 7 ungefär då, hehe!
Efter skolan så blev det att gå till ungdomsmottagninge med Hannapanna,
 som stukat eller haft av
ett ledband idag på idrotten! Blir man förvånad att det ska hända henne nåt!?
 NEEEJ! :P

Efter vi vart där, så åkte dom ner till sjukan och röntga eller hure stavas nudå,
så skulle jag till
Johanna klockan 4 för hon skulle öva lite på frisyren som jag ska ha i morgon, e
ller som hon
ska göra på mig i morgon, på hennes slutprov!
Och här har ni en bild, och ni ser ungefär hur
den ser ut! Är skitsnyggt iallafall :)

Har precis ätit, va så fruktansvärt HUNGRIG så hela jag skaka alltså!
Men nu är jag istället PROPPMÄTT!
Ska gå och fortsätta kolla på Roomservice! :)

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

du, jag vill bara säga att det är 1a gången jag gjort något sådant! har endast varit till akuten EN gång i mitt liv och då var jag 7 år och fått hjärnskakning!

Så nu ska vi inte banka ner på mig va? ;)

2009-04-23 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0