Äntligen lov :)

Nu så, då har man lov då :)  Skönt med lite vila,fast har ju lite skolarbete som ska göras! Men orka göra de liksom,men det måste göras!  Idag så vare ju min sista dag på praktiken, har haft det jättebra. Kommer nu söka vic där :) Blir prima ballerina! I morgon blire heller ingen sovmorgon utan jag ska ju iväg och jobba klockan 7 fram till middag någongång. Men jag klagar inte, de är ju storhelg så jag tjänar ju en extra slant :)
Nu ska mamma och jag sätta oss och äta "påskbord" mamma jobbar hela påsken och jag jobbar desutom i morgon, sen har jag också annat för mig säkert :) Så vi äter lite nu vi !
 Vi får se om det blir någon utgång också, är lite sugen faktist!

Nu ska jag kolla till potatisen så den inte bli överkokt, haaha! Skulle inte förvåna mig alltså. Men vi hörs senare!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0