söndag

Idag så vaknade jag runt 11 tiden :)
Steg upp och käka lite frukost! Efter det så åkte mamma och jag till Insjön hem till Johanna.
För att hämta mina grejer som jag lämnade kvar där sen igår.
Sen åkte vi till rättpris och handla lite.
Vi åkte hem klockan va kanske runt 1 vi lagade lite mat, jag gick te sockenstugan för vi hade
träning klickan 14:00.
Vi sjöng kanske till tjugo över 3. sen så började det i kyrkan klockan 4 och höll på till klockan
5. När vi sat i kyrkan så går brandlarmet igång! Vaktmästarn eller vare heter gick och stängde av det.
Sen tänkte vi inte mer på det. ungefära 10 minuter efter brandlarmet hade tjutigt så kommer det 2 st brandbilar
ifull fart och tror självklart att de brinner :O Så brandmännen söker igenom hela kyrkan fasten vi har "gudstjänst"
haha, lite  roligt kan de hända i en kyrka endå ;)
Efter det så blev de fika i kyrkan, jättegoda skagenröra mackor va serverade på bordet redan
med te/kaffe eller saft . Man fick ju välja själv. Superduper mys !
haha, fast de blev ju lite irreterande ett tag där, eller hur sara/pellan?? ;D

Nu så har jag settat och kollat på One Tree Hill OCH Gossip Girl  FASEN va dom serierna är bra!
Även fast alla andra laddar hem alla jävla avsnitt så gör inte jag det, utan ser ett varje söndag ;D
hahahah!

puss&kram

/ S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0