Deppig!

Hej, har settat och kollat på One Tree Hill och Gossip Girl nu på sena eftermiddagen..
Så himla bra ju : )
Men idag är det en deppdag!
Känner mig som den ensamaste tjejen i världen.!
Saknar mina underbara vänner och Jonas så fruktansvärt mycket.
Inge roligt ska ni veta, då blir det lätt så här ;P (Deppdag)
Men men, får försöka se framåt.
Eftersom Josephine kommer hem i veckan. MYS!
Och jag åker med jonas familj ner till honom på lovet! LÄNNGTAR!

I morgon börjar tredje veckan av vårna Apu. De går fort, känns som vi bara
har vart ute i 1 vecka.
Sen veckan som kommer efter det så blir det ju lov, så himla skönt!

Annars lever livet på som vanligt!

Nu ska jag gå och kolla på lite TV som jag gjort dom senaste timmarna ;P

Kiss and goodbyee!

/ S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0