Ooops!

Jävla TOALETT!

Jag har hållt på att städa minst hela dagen. Sen när jag inte tänkte mig för slängde jag i en massa hushållspapper
i toaletten och VIPS så blev de STOPP!
Så nu har jag ingen aning va jag ska göra. Så jag ringde panik te mamma , så hon ska försöka fixa det när hon
kommer hem. annars blir vi utan toalett tills på måndag :O
OCH
hur fan ska det gå till?
hahah så jävla typiskt på nåt vis, nu när jag har vart så jävla duktig och städat,diskat m.m så händer det här?
SUCK!

Men men, så nu väntar jag bara på mamma som slutar om en 15 minuter ;P


Uppdatera:

Nu har jag fixat toaletten!
Jah e väl för king;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Smidit ;)

2008-11-08 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0