Intensivkurs!

Jahap, nu börjar klockan närma sig 1. idag har jag vart hemma från skolan för jag hade allllles för ont i magen för att åka dit ;P Men till Falun ska jag , teorin börjar 14: 45. Jag har alltså börjat en Intensivkurs i falun :) Började i måndags och kommer hålla på i 2-3 veckor. Nu jäklar vill jag ha det dära körkortet ! :)

Jag har börjat känna av min hals nu också, vilket är inte bra! Måste vara frisk till helgen när vi ska ut med Lisa :)
18 åringen ;) <3 Och Josephine som blir runt 29 VAA? eller det kanske va hela 19 år? ;) HAHA! <3<3

Nu ska jag fixa i ordning mig lite.
vi hörs sen när jag kommit hem från "roliga" teorin!

Pusspuss
/S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0