Tisdag, plugg!

Åhhhj, nej nu blir jag tokig på pluggandet. Det enda jag gör är plugga.
men nu tar jag mig en paus!

Idag så har vi inte gjort så mkt i skolan, vi va och lyssnade på dom som hade vart i Tyskland på APU.
Sen så har vi gått tipspromenad, Kallt !
När vi slutade, så åkte jag och Lisa till Siljan en sväng. Rebecca,Josephine och Jenkan hade redan gått därifrån
men det hindrade ju inte oss från att ta en varmt Choklad med grädde, MUMS! :)
Sen åkte vi hem, och nu har jag pluggat ända sen jag kom hem med alla dessa uppsatser m.m

Men idag på tven har man iallafall nåt att se fram i mot,Ugly Betty och Desperate ;)
Ohh, i LIKE!
Så jag ska poppa lite popcorn och sätta mig framför TVen med katten.
Mamma jobbar och slutar 9, så hon hinner precis hem till Desperate, sista avsnittet för iår .
Jobbigt,men då har man ju nåt att längta tills nästa gång när det nu börjar. Jag är inte sån
nörd som alla andra och laddar hem varenda jävla avsnitt till varenda jävla serie ;P
tar bara massa onödig plats på datorn!


Pling tjing !

/S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0