modell till Johanna

Hejhej!

idag har jag vart hos Johanna efter skolan hon skulle göra ett frisörprov på mig,
med pappiljottor och klips :P haha, riktigt nice blev det! marilyn marrow frisyr liknande typ.
Andra gången idag, så börjar bli van med 50-talet ;P

Annars har jag vell varit i skolan som vanligt!  Vi hade dessvärre bara 1 lektion idag, engelskan.
Skulle redovisa om det land som vi "skulle" letat fakta om ;P
men det hade vi ju så klart inte. jag, hanna och lisa. Men det gick ju super endå.
Efter engelskan så gick vi och käka på kina, jag,Hanna,Jeppe och kimpan!
Superduper göttans! =) måste göras om!

Sen i morse så hade jag körlektion,och det gick faktist superbra. Fast körde Volvon idag PLUS en ny
lärare, något yngre än dom andra också :P.. han hade precis blivit klar till körskolelärare, så jag va hans 4 elev
någonsin hitills ;P
Men han va bra, lukta fräsch också! Meeeen inte fräschare än karln min ;)


Nu ska jag gå vidare te sängs, katten har lagt sig före mig. Så nu har jag väl inge plats,
eftersooom hoo ee så feeet ;P
Mjaaaou ;)


Natti!

/S.D

Kommentarer
Postat av: pew

fin du var i håret! fast det var lite grumlig bild. bara att påpeka är marilyn inte 70 utan 50tal ^^

2008-12-11 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0