Kanon mysdag ;P

dagen börja för mig och lisa att vi tog 8 bussen :)
vi kom in till leksand ganska så tidigt, så vi gick till siljan och köpte varmchoklad !
Mums! sen gick vi vidare till matten som vi hade första lektionen, andra lektionen hade vi
med hillevi, (yrkerskurser) och våran lektion bestod av idag en fika på siljan ;P
så det blev en chokladbakelse och glöggtee för mig :) Jättegött & Jättemysigt!

Sen efter fikat så hade vi en lång lunch? vi började iallafall idrotten 1½ timme senare,
vi hade så klart Vollyboll och vi är självklart taggade som faen inför morgondagen ;P (haha)
Sen åkte vi hem efter skolan, hanna,anna,lisa,jag och tilda drog sedan till borlänge med
goffen ;)

Och nu sitter jag här,ska plugga lite, käka lite sen sova ! =)

Pussochhejleverpastej!

/ S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0