15 December

Idag så har jag haft 2 stycken prov. Först ett teoriprov på morgonen, och ett näringslära prov på eftermiddagen
sista lektionen. Jag tror iallafall att det gick bra, känndes väl ganska så bra. Så de är väl bara att vänta på resultatet.

Vi slutade lite tidigare eftersom vi hade provet sistalektionen och man fick gå efter man gjorde det klart.
Så det va skönt att Lisa hade bilen idag, annars hade vi fått väntat i över 1 timme på bussenskiten.

Sen har jag väl sovit på soffan ända sen jag kom hem idag, somna ungefär rung halv 6 och vakna halv 9 ;P
Så blir väl inge sova för mig i natt heller, kommer bara pigg som en mört!
Nu ska jag skynda mig till tven. CSI :)

Pusspuss/ sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0