Mammas pojkar!

Satt precis och kollade på Mammas Pojkar med mamma.
Haha, det kommer nog bli ett rätt så kul program. ;)
Så nu ser jag fram i mot till nästa Torsdag.

Och herrejösses vad jag vill flytta.
Vet att ingenting kommer funka bra här i Leksand.
Vilket dom flesta vet..
Men jag känner verkligen just nu,
att jag vill verkligen flytta.
Skaffa egen lägenhet,
skaffa mig ett nytt fräscht liv. :)
Men det får bli efter studenten.
Och det kommer verkligen bli så då.
Och herrejösses vad jag längtar..
Då kan jag verkligen ta tid för mig själv
och växa tillbaka där jag stod för några år sen.
De är en dröm.
Men också en dröm som man vill uppleva med en annan.
Men det är ju den jag lär hitta när jag flyttar? :)
I hope so.

Dags att borsta tänderna!

/.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0