VÄRSTA KVÄLLEN!!-2

KÖTT Fiiifaan!

Har ALDRIG mått så dåligt!
Men börjar äntligen må "BÄTTRE"

Säger bara en sak,
DRICK INGE ALKOHOL NÄR DU ÄTER PENICILLIN !

Kvällen igår är en kväll som jag kommer minnas!?
eller nej verkligen inte, för har mer minnesluckor än vad jag minns..

Gjort bort mig TOTALLT!
Haha, fyfan säger jag bara.
Har sån ångest och Skäms! ;D

Hade inte du Olle hjälpt mig, så vettefan vart jag hade hamnat.
Och Cassandra förstås!
Och tjejerna som ÄNTLIGEN kom och hämtade mig ! :D
TUSEN TACK MY FRIENDS <3

Mamma har dragit till stockholm.
Så jag lär ta bilen själv in till Leksand.
För att hämta min mobil och grejer.
Men det blir först att kolla på J20 som spelar klockan halv2.

men nu blire duschen..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0