Vad är det jag vill?

Jag vill ha någon!
eller äre det jag igentligen vill?

Ibland kan jag känna mig så himla ensam..
Men vem gör inte det, förutom dom som har flickvän/pojkvän?
Vill bara ha den där närheten. eller?
Det kanske bara är sex man är ute efter eller dessa underbart goa kramarna!?
Shit,pommes fritt.
Blir sinnes galen på detta ibland alltså.

Och det blir inte bättre när man bråkat med mooooorsan.
Så nu sitter man inne på rummet och lyssnar på helt plötslig lugna låtar!?
Och stämningen i mitt rum blev helt plötsligt deppig.
Och fick sådan god lust att kolla på gamla foton.
Men mitt inre säger nej.
För det kommer bara bli så mycket knasigare då.
Kan kolla på mina foton som jag har lagt in ifrån min mobil som va ifrån i fredags.
Och kanske skratta!?

Och hur hade igentligen mitt liv sett ut ifall jag hade haft pappa i mitt liv?
Han verkar leva rena rama lyxlivet nu med nya bilen och renoverad kåk.
Enbart för hans sambo/fru har ärvt pengar efter hennes pappa..?
Jag förstår inte att han kan leva med sig själv efter allt som hänt..
Och bara gå förbi mig med näsan i vädret och veta att jag är hans dotter.
Bo i Leksand, 1 mil ifrån mig bara.
Och att jag har en syster 89a tror jag att hon är och bor i Örebro.
Och sen har jag två små bröder som han har fått ihop med hans sambo/fru.
7-10 tror jag att dom är, tänk att få vara storesyrra åt dom.
Men nej, de livet kommer aldrig att komma till verklighet.

Det är bara lee och se glad ut. =)
De kanske ser så ut,på min utsida.
Ni som nu läser det jag skrev ovan.
Kanske nu förstår att det inte är så på insidan alla gånger, även fast de finns ett smile där...


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här för dig dig <3 / ds

2009-11-15 @ 20:15:02
Postat av: Anonym

=(

2009-11-15 @ 21:02:11
Postat av: Madde & Agnes

Kom ihåg att du har oss:) Kom gärna hit å hälsa på snart :)*KRAM*

2009-11-16 @ 06:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0