ÖREBRO över helgen!!

Heeeey babes!

Försöker att packa i allt som jag ska ha med mig ner till Örebro.
OCH ja tro det eller ej, men det blir alltid så mycker mer än vad man har tänkt sig! ;)
Shiit fiiiiiifaaan, va ROLIG helgen kommer att bli!!
HELA GÄÄÄÄNGET kommer tillbringa helgen tillsammans. :)
Och vi kommer att supa till som aldrig förr,
Josephine man fyller bara 20 en GÅNG!! ;D

Har verkligen längtat efter det här.
SAKNAR Josephine och Rebecca GRYMT mycket! <3

Ska snart ta mig en dusch,
sen åker jag upp till Leksand.
Cassandra,jag och Johanna ska ta oss en fika på siljan.
Hon kommer annars inte klara av helgen utan oss. :O
Vilket jag minsann förstår,
men vi ska hålla dig uppdaterad hela helgen,och du oss hoppa jag.;P
I promise!
Sen blir det att kika på j20 matchen mot Mora.
Sen vidare hem te ollää, pajas! ;)
Men ja, jag hinner nog inte skriva så mycker mer förens vi är i ÖRREEEBROO!

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Neeej vafan tror ni ? ja kommer ite fixa en dag utan mitt kära järngäng ! blir urspårat nästa helg ist. ni kommer få de Grymt kul och JA jag ska uppdatera ;) ni med !!<3

2009-11-26 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0