Operation.

Idag har jag varit med på en Operation.
En operation som heter (glömt bort vad den heter nu bara för det) ?
Där man iallafall då tar bort hela bröstet för man har sett en tumör.
Cancertumör..

De va riktigt kul att få vara med. :)
Tänka på något annat,man kunde verkligen inte tänka på allt de andra 
när man stod där vid operationsbordet.
Så de va rena rama medicinen för mig.
Fick ha sånna där snygga kläder också som dom har på Greys Anatomy. :P

Följt den här patienten som vi opererade sen igår,
va igentligen ledig igår från praktiken.
Men bara för att jag skulle få vara med på operation idag.
Så hängde jag med på Inskrivningen för den patienten.
För att hänga med ifrån början till slut.
(Inskrivining-utskrivning)

Va självklart lite pirrigt innan jag skulle gå in till operationsrummet.
Och innan dom skulle lägga första snittet.
Men efter det så va de bara fränt att kika på. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0