igår,idag!

Igår så blev det inte så mycket uppdatering mer än, helgen i örebro.
Åkte sen till leksand och sov där...
Trodde igår kväll att jag skulle börja 8,
men nej det visade sig att jag skulle börja 10.
Så fick sova lite längre än jag trodde.
Sköööönt!
Men försov mig dock, för jag klev kanske inte upp förens vid halv 11?
hihi, men sov så jädra bra.
Så oorka verkligen inte gå upp.
Tänkte gå förbi konsum innan jag skulle kila vidare till skolan
för va grymt sugen på sallad.
Men de skulle säkert att vara god mat i skolan!?
Men de va ju en hemskt dum tanke utav mig.
De va torr pytt i panna.
Bläää!

Sista lektionen så drog vi te masesgården och gick någon kurs där
om vad som bjuds på där mat,behandlingar m.m :)
Så det va faktist väldigt intressant och träffade även mamma Lena johansson!

Innan Lisa och jag drog hem så tog vi oss en KONSUMSALLAD.
Så nu är jag nöjd idag iallafall. ;)
Men har dock ONT i huvet och känner mig helt slut?
Kanske blev smittad igår..
Fast det får vi inte hoppas på att jag blivit.

Nu ska jag äta min sallad och glo på TV!

BYEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0