Full fart.

Puhha.
Nu har jag äntligen satt mig i soffan..
Har städat ut ALLA mina garderober.
Så nu har jag äntligen lite stil där inne. :P
Sen har jag tvättat och hängt den,
och även diskat.
Så nu tycker jag iallafall att jag har gjort nog idag!

Igår så åkte jag in till Leksand för jag skulle sova
med Johanna. Eftersom vi båda va lediga idag.
Så passa vi på att vara med varandra.
Och eftersom Johanna va själv för niklas har juvart borta.
Cassandra och Hanna kom äve dit så de va trevligt. :)

Idag då så gick vi till skolan efter ha vaknat vid halv12 ungefär.
Vi åt med Cassandra och Andrea.
Sen satt vi där ett tag med Emma och Nadia.
Sen blev det fika på siljan med Åslin.
Vi gick sen hem jag och Johanna för att väcka Niklas för
då va endå klockan halv4?
Men då var redan Hagman där så han va vaken.
Men då hade dom planerat att dom skulle äta tacos.
Så vi alla 4 gick till Ica och köpa allt som vi skulle ha
och gick hem och fixade iordning allt.
OCH guud så gott det blev. ;)
Sen kom morfar och hämtade mig.
OCH har hållt igång sen dess.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0