Vilken härlig dag!:)

Tjabba!

Ligger ute och solar för fullt ute. Så himla härligt väder ju :)
Idag har jag jobbat från halv 9 till 3. Vi hade så mkt att göra att
jag hann inte ens äta lunch. Inte ens Annkie ;p
Men de va skitsamma, pengarna ramlar ju in iallafall.

Ikväll blire fest för fulla muggar! Emelie ska jobba först till klockan9.
Sen kommer hon förbi mig och hämtar mig här i Djura. Sen åker vi
vidare till Leksand för där har vi 1 lägenhet vi ska vara i, omg!
Är grymt taggad, och känner på mig att kvällen kommer bli skitskoj.
Men jag ska äta middag i morgon med familjen, eftersom det är
morsdag. Så hoppas jag inte att jag blir allt för dårlig ;) Men jag
brukar ju inte bli det annars, så varför ska jag bli det nu?
JOO, kanske bara för att jag har bara ätit 1 gång idag. Så det visar
väl sig ;)

Igår så jobbade jag efter skolan. Efter jobbet gick jag hem Till niklas.
Johanna va där och vi gick sen till Bospåren där jennifer,rebecca,lina &Rebecca va.
Dom skulle äta mat sen dra ut i borlänge lr falun.
Men jag åkte hem till Zandra och grillade och drack! Myspys, mycket trevligt ;)
En bra start på helgen, sen åkte vi in till Leksand, och.... jaa.



Men nu ska jag ut och fortsätta steeka, sen blire duschen!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0