Usch, vilket hemskt väder vi har !

Hejsan mina goa läsare!

Vilket fantastiskt väder vi har just nu lr hur? ELLER INTE! :O
Fy fasen va kallt de är ute alltså, det regnar och blåser. Piskar mot kinderna när man är ute,
fyfasen va hemsk! Såå ikväll blir det en myskväll framför tven kan jag lova er.
Och eftersom det faktist är torsdag idag, så blir det ju Criminal Minds! I like it ;D
Så jag tänker inte gå ut nåt mer idag, BRRRR !

Vi har idag haft nationellaprov idag i engelska, från klockan 8 i morse till klockan 1
hade vi tid, fast jag blev klar med skriviningen lite tidigare så jag blev klar ungefär
kvart över tolv :)
Så satt jag och tjejerna i skolgatan ett tag, men det gick vi in på noret
en sväng. Lisa skulle fixa internetbank, sån där liten dosa ni vet ;P
Sen så hängde vi på jennifer,rebecca och Kim till Mitti för rebecca och jennifer va hungriga!
Och blir viii förvånade över det??Neeeej! ;) Thihi, sötnosar dåee!



Nu ska jag ta mig nåt att äta innan jag hungrar ihjäl, pussen!
hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg bild!

2009-05-07 @ 15:19:11
URL: http://emeliebuvall.blogg.se/
Postat av: Caroline

Uuh vi har lika skit väder här nere åxå. De är inte kul alls :/

2009-05-07 @ 15:42:59
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0