Jag får inte...

Attans, jag skulle inte ha sett på dirty dancing. Sorgligt och massa kärlek på samma gång.
Försöker verkligen hålla tårarna borta, men dom tränger sig igenom mina ögonlock.
Massa minnen bara rusar igenom mitt huvud just nu, dom där underbar minnena som
vi alltid kommer ha tillsammans. Jag orkar verkligen inte de här!
Jag kanske är den där glada positiva tjejen när ni träffar mig, men ni ska veta att jag
har ett jäkla bra pokerface. Usch, va ONT det för i mig just nu!
Jag vill verkligen glömma,gå vidare och försöka med nåt annat...
Men det går inte så bra när jag inte vill. Det kommer nog ta sin tid, och det kommer
vara min jobbigaste tid ever ! jag försöker, försöker hålla ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0