Inte så många inlägg, sorry !

Nu skriver jag mitt första inlägg idag,  har inte hunnit med att skriva idag.
Började idag med att hade prov i rörelseorganen, och jaa jag hoppas verkligen jag
fick G iallafall. För jag hade inte ens pluggat på provet, men jag får väl skylla mig själv.

Idag har vi iallafall efter att jag skrivit provet så åkte klassen till Säter på Studiebesök
på mentalsjukhuset. Och det va ju en lite upplevelse, fast vi inte fick uppleva museumet.
Men vi ska försöka ta oss dig 1 gång till så ska vi gå på museum.
Vi fick iallafall veta en hel del intressant, men sånt som man heller inte pratar om.
Men nu börjar man ju fundera på om det kanske blir ens jobb när man slutat skolan ;)



Nej nu måste jag plugga, BLÄÄÄÄ! Annars sitter jag här hemma och har tröökigt !

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0