Händelserik dag igår!

Igår skrev jag nästan igenting, men eftersom jag jobbade direkt efter skolan.
Sen gick jag på den där showen Robin Hood med Josephine och Mm som slutade klockan 9 ungefär.
Sen hade jag tänkt att åka hem men det blev ju så klart inte så, vi tjejer vija ju hitta på nåt eftersom
josephine hade kommit hem och det är inte allt för ofta. Men vi åkte hem till Dalan och va där ett tag.
Sen försökte vi göra lite annat också, men vi lykades inte då jävla bra ;P

Jag skjusa iallafall hem Josephine på kvällen och det va ju mys, tills jag skulle åka hemmåt från Josephine.
Då jag håller på med mobilen och tappar kontrollen över bilen, och flyger hit och dit i diktet/på vägen och RAKT mot ett träd!! PANNGG! Och där sitter jag och har kvaddat bilen totallt framtill. HELVETE!
Men jag klarade mig utan skador, och tur va väl det för det kunna ha gått riktigt ILLA!
Så nu är vi utan bil också, :S attans!
Men har lärt mig en sak iallafall att inte hålla på med mobilen när man kör bil!

Nu måste jag jobba, puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men shit. vilken tur att de gick bra för dej iaf. Jobbit att inte ha någon bil nu. Hoppas ni har en bra försäkring :S:P

2009-05-16 @ 10:47:32
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0