Blandade känslor.

Jag vet inte riktigt va jag håller på med...
Jag är hur nere som helst vilket fall.
(Men den här veckan har vart guld på alla sätt och vis)

Jag känner ett par. Eller jag känner honom...
Henne vet jag bara vem de är, men iallafall.

Dom va nog tillsammans ganska så länge, men inte lika länge som mitt förhållande va.
Men när jag läser allt hon skriver. Så känner jag igen mig i mitt förhållande som jag hade.
Jag kollar på bilderna som dom har på varandra och hur glada dom ser ut tillsammans, kära.
De är så fruktansvärt sorligt på nåt vis, nu är dom inte tillsammans.
Deras tid tillsammans är över som min tid med han.
Men jag känner igen mig i hennes situation, i allt hon skriver, tankar,känslor.
Jag vet inte, men jag blev så himla ledsen. Men de är nog bara för jag inte är i deras
situation, för jag kan inte vara vän med han jag hade ett förhållande med.

Kan inte skriva nå namn, för då avslöjar jag.

Jag vill inte göra nåt fel..... Försöker bara gå vidare! :)

Old me is dead and gone !

Kommentarer
Postat av: M

Du vill inte göra nått fel sa du.

Men det du gör sårar mig verkligen.

Du gör precis samma sak mot mig, som du inte vill bli utsatt för själv..

2009-06-17 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0