Lördag:

Så vaknar man typ halvdeckad, vi tjejer Josephine,Johanna och jag hade planerat att vi skulle träffas vid 11 men sååå blev det ju inte. Jag & Johanna sov nog lite längre än 11 :P Fast jag hade ställt klockan på halv 11 men den åkte ju självklart av när den ringde. Men runt 11 tiden, så hoppa jag in i duschen. Och runt 12 så ringer Johanna Och säger att hon är på väg att hämta upp mig. Så det va bara att göra i ordning sig och äta 1 halv macka? Jag hade ingen matlust alls. blää! Kännde redan när jag vakna att jag kännde mig nästan bakfull, alles tung i huvet. Men tänkte inte mer på det. Så vi drog in till leksand och mötte Josephine där istället med Joline, det va ju Snowbord tävling på kärringberget. Så vi drog dit. :) Va jätteroligt att kolla på tävling igen, brukar alltid kika på sånt där. (Förr) När man var mer insatt ;P


Efter tävligen så blev vi så frusna att vi drog hem, vi kolla inte klart på tävligen.Utan drog i förväg. Johanna skjusade hem mig te jonas, och DÄR deckade jag.. Fyfan va dårligt jag mådde, låg med 39 graders feber och spydde flera gånger :S
Orka liksom inte ens åka hem, så mamma fick hämta mig dagen efter istället. Usch, hatar feber just nu!
Och tråkigt att jag skulle bli så där just denna helg, men det blir väl fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0