Utgång, lördag!

Igår så va jag ut med tjejerna, Josephine,Jennifer,Johanna och sen kom Johan dit också.
Johan va den som körde oss till Leksand.
Josephine och jag va hos Jennifer och åt innan vi skulle ut, vi hamna på poolparty ;)
Jennifers föräldrar hade sina vänner där osv, så de va trevligt.
Senare kom Johanna också till oss, hon va hemma och grillade med sin familj och Niklas.
Vi gjorde oss iordning, satt och drack och poppa musik! :)
Runt klokcan 22:30 kanske? Så kom Johan också dit, vi va kvar hos Jennifer en stund.
Men sen åkte vi in till Leksand.
De va faktist rätt så skoj igår, eller vi tjejer har såklart alltid roligt ;) hehe
Slutade med att jag ringde hem, 20 över 2 någongång och väckte
mamma för jag vilja att hon skulle hämta mig. :P
Så va ungefär hemma vid kvart i 3 kanske.
Lyckad kväll, tack tjejer !!
FF<3

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0