Äntligen!

Nu är den där saken äntligen borta ifrån min hals :)
Meeen istället så har jag fått ont i halsen. Och snuvig igen. Men det börjar faktist kännas bättre än vad det gjorde i morse och i natt. Så det känns ju bra. Ska ta alvedon senare för att det ska bli riktigt bra.

Har nyss käkat SUPERGOOO mannagrynspudding med saftsås! Så jälva gott måste jag få säga.
PLUS i kanten för att det var jag som gjorde det ;)
Men vad gör man!? mamma jobbar ju så jag måste ju få unna mig lite gott.

Inatt så sov jag ju hos min Kusin madde. Va med henne och hennes sambo till falun där hon skulle till tandläkaren för att äntligen ta bort hennes tandställning. Och det blev ju superbra, och konstig förändring för madde förstås :)
Hon hade tid klockan 08:45 så vi åkte hemifrån runt kvar i 8. När hon va färdig så skulle hon ytterligare dit 1 gång till underdagen klockan 15:30 så vi åkte till kupolen och slööabort tiden där. Men det va inte så lätt när man inte hade pengar att shoppa för. Så det va inte så roligt. Men det är ju alltid roligt att kolla lite. :)
Vi va ungeför hemma vid 17:20 och då slängde jag in mig i duschen och sen gjorde jag mannagryns....

nu sitter jag här mätt och belåten. Ska kika lite på tv och sen kika in hit en till sväng..
hörs snart..!

Kommentarer
Postat av: Madde

Superbra? Pyttsan! De blev de inte!! Fläckarna ser ju för jävliga ut! :( Men jag har ialla fall raka tänder :)

2009-02-26 @ 11:21:58
Postat av: Lisa

"Nu är den där saken äntligen borta ifrån min hals :)Meeen istället så har jag fått ont i halsen. Och snuvig igen." haha :D

2009-02-26 @ 23:55:29
URL: http://liisasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0