Jag borde ha..

"Here Comes Goodbye"

Jag borde ha lärt mig bättre.
Jag borde ha lärt mig vi det här laget.
Jag borde ha tagit beslut för länge sen.

Jag hatar att ha rätt.
Och jag vet vad mina tjejer säger till mig och tycker.

Men de är svårt när det känns bra?
Nej, jag är lurad.
Och jag har lurat mig själv.
Har tappat mig totallt och har ingen ork.
Allt har gått över skolan..
Så där går de fruktansvärt dåligt.
tack!

Jag behöver helt enkelt veta att jag har någon vid min sida.
Men nej..

Klockan är halv9 och jag har redan lagt mig.
Jag mår inge bra.


/.S

Kommentarer
Postat av: Erik Hanses

Sofie!

Jag har läst din blogg idag och visat sympati genom detta inlägg, hoppas det kan vara till någon tröst där inne någonstans!

2009-12-08 @ 21:31:00
Postat av: sofie

Hehe,ja klart de gör Erik! ;D

2009-12-09 @ 15:05:56
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0