Stupid girl!

Heeey!


Ja jag har kommit hem från jobbet, så himla nice att iaf sluta tidigt!
va helt döö idag, så somna ganska så tidigt.. eller ja, det kunna ha varit
mycke tidigare än va det blev. menmen..

Så hima irreterad på mig själv, faaan!
Jag är så jävla duktig att göra bort mig TOTALLT!
HAHAHA, jävla mongo jag är, men men..
Nu eller ja det går fan inte att göra nåt åt..
Bara att jag måste skärpa till mig lite tror ja,
och titta NOGA innan! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning..
Sen ta min snygga cykel ner te johanna och vi drar sen vidare
hem te niklas:)
Sen kommer jennifer och hennes mamma för att hämta oss,
sen vidare te tällberg hem till kimberly.
Hon flyttar ju nämligen till London på Tisdag och ska gå på skola
där ist.. Så vi ska ett litet hejdå träff med alla henner tjejkompisar.

Så lär skynda mig nu!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0