Hockey!

Igår så åkte jag in till leksand, Jose kom och hämtade upp mig =)
Saknat henne så ini bomben! <3 Så det va hur skoj som helst att
träffa min porrstjärna ;)
Hon skjusade mig till Johanna inne på salongen, och hon åkte hem
en sväng innan hon skulle komma in igen och kolla på hockeyn med oss.
De va ju riktigt skoj att sitta i ishallen, massa minnen väcktes upp!
Särskillt när vi gick in till LRF hallen, jag och jose blev helt sålda ^^
Johanna har ju endå sin karl att titta på, men joses och min har ju försvunnit :P
Men det va helt OK att titta endå ;)

Sen efter det så åkte jose hem, umgås med familjaaa!
Men jag,Johanna och Cassandra vi drog te Amore för 1 goood pizza.
Sen inatt så sov jag med Niklas och Johanna, hemma hos Niklas.
Började jobba idag klockan12 så fick mig en rikigt sovmorgon.

Och nu sitter jag här hemma, massa planeringar på G.'
Ska iallafall ta bilen snart till Johanna, och vi ska brumma vidare till Hockyn :)
Leksand-Ryssland, så det blir nog roligt..
Imorgon blire jobb fram till halv3 sen så åker jag och jose vidare te insjön eftersom
det är insjödagen och sen senare på kvällen blire en liten kräftskiva och sen utgång
för min del och Jennifers, fast vi har inte bestämmt än vart vi ska men det visar sig i
morgon.




Nu ska jag göra mig ordning, och åka mot sociala insjön ;)


/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0