Händelserik dag igår!

Igår så va jag och köpte mig en bärbar datorn, ÄNTLIGEN!
Men det va inte det jag hade planerat först.
Jag,Lisa och Lina drog till borlänge för att vi skulle kolla
om det fanns plats kvar på planet till turkiet på lördag.
Dit dom ska åka 7 tjejer och jag blev grymt sugen på att
hänga med dom. SÅ vi drog dit och kolla om det gick.
Men det gjorde ju tyvärr inte det, så det blev en dator istället ;)

oh jag är så klart supernöjd med impulsköpet och såklart så
sitter jag vid den nu ;)

i love it!

Jobbat hela dagen idag, ÅKTE så klart till jobbet 7 i morse för
jag trodde att jag började jobba då.
Men tydligen så började jag halv9 :O Drygt!

Sov ju hos Jennifer inatt,jag och Johanna hur mys som helst med
gammla trion :)
Vi roade oss med en skräckfilm, och den va faktist ganska så läskigtbra.
Fast dom är alltid så himla overkliga,kommer inte ihåg va den hette
men kan höra med jennifer senare ikväll.


/.S

Kommentarer
Postat av: jennifer

the unborn hette den pucko:P <3

2009-08-11 @ 00:07:48
URL: http://jbengtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0