Chillbill

Är hemma från skolan.
Vi fick sluta halv2 ist för klockan3,så det va ju jääävligt snällt!
Missade dagen med johanna&jennifer bara för dom inte kunna
ha sagt tidigare att vi skulle få gå hem tidigare.. blablabla.
Kom iaf precis hem, mamma mötte jag i dörren hoo va på väg te jobbä!
Så jag är hemma själv, vilket jag inte har något emot.
Älskar att vara för mig själv, det tråkiga är väl att jag är hemma i skojjen
och inte i Leksand.. Men men, djura for life ;)

Och JÄVLAR vare BRUMMAR i hela lägenheten!!!
Dom håller ju på och gräver utanför huset, alles utanför DÖRREN.
Och fan hure låter, haha inte kommer jag få någon ro heller.
Nu blire att ta en låååång dusch sen bara pyssla om mig själv
lite, sen tv!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0