Avskedsmiddag på Green !

hejhej! :)
Kom precis hem i från noret just nu..
Beliz har lagt sig i sängen så jag tänker också gå dit strax.

Ikväll så åkte vi till Tällberg på avskedsmiddag för Kimberly eftersom
hon redan flyttar nu på Tisdag till London.
De va hur mysigt som helst, 15 stycken va vi som va där på middagen.
Dom hade dukat upp ett långbord och vi fick 3 rättersmiddag,
och det va hur GOTT som helst.
Vi åkte dit till halv7 sen åkte vi därifrån ungefär vid 10 tiden kanske..:)

När johanna och jag kom till leksand, så va inte niklas hemma utan
hemma hos holfve så vi tog min cykel och cyklade dit.
Dom kollade på film, så vi blev kvar där ett tag...
Men ögonen blev tyngre och týngre så efter ett tag så drog vi oss därifrån.
Jag hem till åkerö och dom hem till niklas.



Nuu ska jag bara borsta tänderna och kasta mig i säng!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0