Strålande sol!

Wiee, jag älskar vädret som det är nu. Fast man hade ju kunnat skippat blåset. Men men, ska inte klaga nu när vi har fått våran underbara sol. Jonas och jag kom precis hem från Leksand, vi har varit där och kollat på Fotboll Insjön- Tällberg. Matchen slutade 4-4 tror ja, hehe! Skönt att sitta och steka lite iallafall.
Jonas håller på och fixar med bilen och jag tog en tit vid datorn. Ska gå ner och ta nåt att äta tänkte jag, börjar ju bli lite sugen på mat. :)

Senare ikväll blire nog bio för våran del, fast to furious ! Det blir jag,jonas,Gurra och Clara som ska kolla. Så det ska bli trevligt.

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Hej Sofie!



Ursäkta, men det var ett brutalt och elakt aprilskämt bara. Så jag och Adam är fortfarande tillsammans, som tur är. ^^



Grattis till körkortet! Det är en sådan frihet, jag lovar! Varit ute och flängt en hel del nu då? ;)



Ha det bra! :)

2009-04-05 @ 19:01:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0