GodMorgon Torsdag!

Har precis ätit min frukost. Så nu är jag mätt och belåten.
Jag ska ringa lisa nu, för vi ska ut och gå. Vi går nu istället för på eftermiddagen. :)

Sen så tänkte jag skriva ett liten inlägg till jenkan! :P
Såg dit sms, men som vanligt så vet du att jag inte har pengar så jag kan inte svara tillbaka.
Men jag skulle iallafall jobba igår, men då hade dom lovat en till tjej.. Johanna larsson. Som också ska jobba där i sommar. Så hon fick jobba istället för mig, vilket jag blev lite sur över men, hon måste bli van inför sommaren med charken. Och jag kan ju redan allt, men jag behöver fan pengarna mer. Men men, så vare iallafall ! <3

Nu ska jag ringa till lisa sen blire en promenad  :)

Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

det är INTE onsdag idag.. Det är Torsdag :)

2009-04-16 @ 13:18:35
Postat av: Jeenkan

okej gumman då vet jag! men du i helgen skulle jag behöva din hjälp. men jag pratar med dig sen. Love

2009-04-16 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0