GodMorgon mina luffsar!

Har nästan precis vaknat, mamma står i köket och fixar någon köttkryta som det blir att äta av senare när den är klar.
Mamma skulle iväg och simma lite tänkte hon, och åkte ganska tidigt till simhallen, Vilket inte jag orkade.
Så jag låg kvar och sov. Men sen tyckte jag att mamma kom hem så fort, men de kunna ju ha vart så att jag sov ganska länge sen vakna igen när hon kom hem bara. Men när jag gick upp som inte va för så länge sen.
Så sa hon att de va bokat i simhallen fram till klockan 2.
Så mamma och jag kommer åka upp dit klockan 2 istället. 
Bara för att mamma vet varken in eller ut hur hon ska göra, därför hänger jag med!
Och jag vill ju inte att hon ska göra bort sig alldelses för mycket. :P
Så det blir gymmet för mig och simmning för henne!

pusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0