Söndag.

Heeeeeey !

Igår:
Vi gick på bio, och de va skönt att ta det lungt för en gång skull.
Och inte vakna bakis som ja brukar göra på söndagar. :P
Iaf så blev de en ganska så lugn kväll.
Jag,Hanna,Johanna och Cassandra.
Gick hem efter bion, vi blev förföljda ? ;)
Kollade på tv till klockan halv1 typ,
gick till sibben och köpte lite mat.
jag väntade på att Jennifer skulle pallra sig ut från lucky,
och bege sig hemåt med mig te Johanna.
Klockan blev runt 2 när jag kom hem te Johanna.
Jennifer hade fixat skjus hem så hon drog hem endå.

Och idag så vakna Johanna och jag vid 11.
Vi låg och kollade på idol ett tag,
sen blev det frukost på Siljan.
Sen hem igen och fortsätta att kolla på idol.
Tog tre tåget hem och nu så sitter jag hemma
och tar det lugnt. =)

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0