Konsumsalladen

Finns de nåt godare sallad än den vi har på Konsum? ;)
Neej, det göre då verkligen inte..
Åt nästan den varje dag i sommar när jag jobbade,
och nu har jag köpt med den hem 3 dagar irad.

Kom precis hem ifrån skolan, vi slutade klockan 3.
Och de är så himla typiskt mig, att jag ALLTID ska somna
i klassrummet,på lektion...
Fattar fan inte hur jag gör varje gång?
Bara jag inte börjar prata i sömnen, haha !
Visst, jag kanske inte la mig så tidigit i går.

OCH som Leif frågade mig,
Vad jag hade gjort inatt? :O
Eftersom jag va så trött.
haha, sjuuka lärare ibland alltså ;)

Sen så åkte morsan med mig från leksand,
hoo hade vart och tränat lite.. OMG.. ;D
Nu sitter jag och äter salladen, sen blire att hoppa in i duschen!

/.S

Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

Haha... sa Leif verkligen så?? Ja man kan ju undra vad du har gjort hahah...

2009-09-02 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0