Hemma från skolan.

puh, hemma igen!

Har precis käkat klart, och tror jag ska vila lite..
Ta med datorn och bara myyyys lite.

Och som vanligt idag i skolan så hade jag,hanna väldans mycke energi.
Förstår inte riktigt va vi får allt i från, men men.
Har man humor och roligt så äre väl såraaa ;)
Tänkte jag skulle åka en sväng till kusin mig också,
hanna och jag prata också om att ta en filmkväll.
Men tror inte jag kan det, för det fixar inte sig riktigt med skjusen dåra..
Så det får blir minsann en annan dag!

Nu drar jag mot gagnef!

/.S


Kommentarer
Postat av: kungen

lite förvirrad är man ju... ska du till gagnef eller sitta vid datorn? du säger först att du ska sitta vid datorn och vila sen säger du att du ska t gagnef!

vet inte hur jag ska klara av mitt liv om du inte berättar hur du ska ha det . punkt

2009-09-03 @ 16:25:25
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0