dags för frukost!

GodMorgon!

Sitter och äter frukost just nu, vilket inte händer så ofta!
Så det här va ju väldans gott, hinner fan aldrig äta det annars.
De va tur att lisa tog bilen trots allt endååra ;)

Vi börjar klockan 8 så vi åker väl runt halv8.
Och fan va skönt jag har sovit inatt,
vakna 1 gång inatt, att mamma va och gick i mitt rum
vilket jag inte förstår varför? :P
Annars har jag sovit som en stock, och va skittrött när jag
vakna OCH hade hellre sovit kvar än gått och ställt mig i duschen..

Vi har skolfoto idag också, suck!
De måste ju vara de drygaste på skolan tid.
Inge kul sånt där, men när skolkatakolgen kommer
då blir det att alla ska kolla hela tiden hur alla blev och vilka alla är..
Såå ORKA?



/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0